14 września 2013

Prolog


Nie potrzebowała tego. On nie był tym za kogo go uważała. Ale nie mogła pozwolić mu odejść. Miał swoje sekrety. Trzymał gardę wysoko. Wszystko co wiedziała to to, że był niebezpieczny. Prędzej by się przestraszył niż zakochał. Ale ona przedarła się przez jego bariery. Jego wzrok był magnetyzujący. Jego uśmiech nieprzenikniony. Jego ciało umięśnione. Jego czyny niebezpieczne.

---
Niski chichot zagrzmiał w jego gardle kiedy się do mnie uśmiechał.
- Przyznaj to - jego ręce uwięziły mnie w uścisku, kiedy ułożył je po obu stronach mojej głowy, przyciskając mnie do ściany. Gorący oddech połaskotał mnie po twarzy, gdy się do mnie odezwał:
- Zakochujesz się we mnie - jego źrenice poszerzyły się gdy zjechał wzrokiem na moja twarz.
- Przyznałabym, ale wtedy musiałabym Cię okłamać - mój głos nawet nie drgnął, gdy utrzymywałam z nim kontakt wzrokowy. Jego brwi uniosły się w górę, a uśmiech pogłębił się, gdy zauważył jak przełykam ślinę. W tak krótkim czasie udało mu się mnie poznać. Wiedział dokładnie kiedy kłamię.
- Jeśli jesteś tego taka pewna, udowodnij to - jego głęboki irlandzki akcent wypełnił moje uszy, a usta niebezpiecznie zbliżyły się do moich.
- Pocałuj mnie. Wyzywam Cię. Jeśli mówisz prawdę, odpuszczę i możemy ruszyć dalej. Co ty na to? - jego oczy studiowały moją twarz kiedy wsłuchiwałam się w jego słowa.  Pochylił się niżej, jego usta znajdowały się o cal od moich, kiedy moje ręce znalazły się na jego klatce piersiowej, odpychając go ode mnie. Spojrzałam w bok, skupiając wzrok na podłodze.
- Boisz się, że się we mnie zakochujesz, czyż nie? - wymruczał marszcząc lekko brwi. Czułam bicie jego serca pod moimi palcami, kiedy oczekiwał na moją odpowiedź.
- Tak, dokładnie tego się obawiam.


------------------------------------------------------------------------------------

Więc to ja Paulina, tłumaczę teraz "Runaway". Mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo jak "Last Wish".

Chcę powiedzieć, że mam pozwolenie na tłumaczenie. 
Wygląda postaci znajdziecie w zakładce " Bohaterowie"
A zwiastun w zakładce " Trailer"

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie do mnie na TT : https://twitter.com/Paulina_Cichon

ROZDZIAŁY POJAWIAĆ SIĘ BĘDĄ CO TYDZIEŃ W SOBOTĘ

Jeśli chcecie być informowani, zapisujcie się w zakładce " Informowani" 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Będę czytać! <3 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  2. JEEEJ *-*
    JUŻ SIĘ ZAKOCHAŁAM, BĘDĘ CZYTAŁA NA PEWNO <3
    @oliifka

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuu *.* ale mnie to zainteresowało! chce już kolejne :c <3
    // @swaggiies

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.!
    czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis mnie zachęcił, a prolog zatrzymał. Czekam na pierwszy rozdział. Zapowiada się interesująco.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam cię do obserwowanych, więc nie musisz mnie informować ;)

      Usuń
  6. 59 years old Marketing Assistant Doretta Blasi, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Coffee roasting. Took a trip to Harar Jugol and drives a Ram. dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń